Kamp 2025
Liefste Scouts Evere familie,
Binnenkort trekken we er weer op uit met z’n allen, hét hoogtepunt van het scoutsjaar komt eraan! We nodigen jullie kind(eren) dan ook heel graag uit om mee te gaan op kamp! Om samen op avontuur te gaan, zotte dingen te doen, te vallen en weer op te staan. Om mee ontelbare slappe lachbuien en bezinningsuurtjes aan het kampvuur te ervaren waar nog jaren over nagepraat wordt
Inschrijven kan via deze link: https://docs.google.com/forms/d/16sBKZNp3BZW9FlkUg4sEaHPCT-6oMKvn9VknaBkLqz4/edit
Dit jaar vertrekken wij met de trein op kamp. Op woensdag 16 juli (voor de wouters en de jonggivers) verwelkomen we jullie in de grote hal van het Noordstation, om samen op scoutskamp te gaan. We verwachten de Wouters en de jonggivers om 8u40 in het Noordstation.
De kapoenen vertrekken 21 juli en worden door lieve, vrijwillige, ouders naar het kampterrein gebracht (een mail hierover volgt nog via de kapoenenleiding).
De givers vertrekken een dagje vroeger dan de rest (dinsdag 15 juli).
Alle praktische details vindt u in ons kampboekje (zie bijlage). Wij sporen iedereen aan om deze goed door te nemen.
We zetten de belangrijkste zaken nog eens op een rij. Drie belangrijke zaken moeten gedaan worden tegen 11 juli 2025 zodat uw kind(eren) mee op kamp mag/mogen:
- Het bindend inschrijvingsformulier invullen via de link: https://docs.google.com/forms/d/16sBKZNp3BZW9FlkUg4sEaHPCT-6oMKvn9VknaBkLqz4/edit
- De betaling uitvoeren per kind met een overschrijving op BE39 0682 3768 8019 op naam Scouts Evere, met als vermelding: « kamp 2025 + naam kind»
PRIJS KAPOENEN: 70€/kind
PRIJZEN WOUTERS/JONGGIVERS/GIVERS:
140€ voor eerste kind
130€ voor tweede kind
120€ voor derde kind
- De online medische fiche invullen per kind gebruik makende van zijn/haar lidnummer (bij ons op te vragen) Link: https://login.scoutsengidsenvlaanderen.be/auth/realms/scouts/protocol/openid-connect/auth?client_id=groepsadmin-production-client&redirect_uri=https%3A%2F%2Fgroepsadmin.scoutsengidsenvlaanderen.be%2Fgroepsadmin%2Fclient%2F&state=ccdadab7-ce66-437d-ba4b-0e76516b5410&response_mode=fragment&response_type=code&scope=openid&nonce=fb90c4d5-03f7-427e-85c6-76c75730a5ac
- Het inschrijvingsformulier voor zowel het kamp als de barbecue op het einde van het kamp vinden jullie bij het inschrijvingsformulier voor het kamp.
Belangrijke info:
- Binnenbrengen van de zakken aan de lokalen (matje, slaapzak, handdoeken, kampeergerief) zodat uw kind niet met alles op de trein moet kan op onderstaande momenten.
Dit jaar vragen we, door plaatstekort in de container, aan de kapoenen en givers om zelf de rugzak mee te nemen en niets mee te geven voor in de container. Wouters en jonggivers mogen dit wel.
Lukt het binnenbrengen van de zakken niet op deze momenten, gelieve de groepsleiding te contacteren en dan zoeken we samen naar een oplossing.
Zondag 6 juli tussen 18u-20u
Dinsdag 8 juli tussen 18u-20u
- Een kleine reminder dat er vóór de allerbeste activiteit van het jaar, de tweede beste activiteit gepland staat: de zeevergadering! Op 29 juni gaan we samen ons eerste coucheke bruin opdoen aan de zee (zie riddersblad voor meer info).
Dikke kampgroetjes,
Behulpzame Haflinger en Loyale Vinvis
De Groepsleiding